Program konferencji
1. „Pod latarnią zwykle najciemniej”
Co ja wiem o swoim biznesie – czyli zaglądamy do Wąskich gardeł.
Panel w którym wskażemy kilka wrażliwych punktów w przedsiębiorstwie, które pomijamy, pozostawiamy bez kontroli, a które mogą nam zaszkodzić.
Prelegent: Aldona Talaga-Działocha
2. Prawo pracy po STRONIE SZEFA – Niemożliwe? A jednak.
Na podstawie doświadczeń prawników, wyroków sądowych i namacalnych faktów pokażemy, że szef też ma swoje prawa.
Prelegent: Martyna Lipke-Gawronek
3. „Jemy oczami, piękna potrawa z założenia smakuje lepiej”.
Jak Cię widzą tak Cię oceniają – potem dopiero próbują .
Życie w realu coraz mniej realne, pierwszy kontakt to internet , strona, sklep –powiemy jak pokazać się od najlepszej strony .
Prelegent: Iwona Hartwig
4. „Kto jest prawdziwym właścicielem Twojej marki”
Drogi Przedsiębiorco, budując potencjał swojej marki, budujesz swoją pozycję na rynku, to oczywiste. A gdybym Ci powiedziała, że budujesz nie dla siebie? Co, jeśli nie Ty jesteś właścicielem swojej marki? Konsekwencje braku świadomości w kontekście prawnej ochrony marki.
Prelegent: Katarzyna Kędzierska
5. „Na początku był chaos”
Jaką jesteś marką? Świadomość marki .
Budowanie marki osobistej jest dla każdego. Pokażemy Ci, jak budować na solidnych fundamentach .Podczas spotkania dowiemy się jak budować siebie i wizerunek swojej marki, tak by stawała się szlachetna i ceniona przez Ciebie samą, Twoich odbiorców, Twoje otoczenie.
Prelegent: Ewa Czertak
6. Twój kluczowy pracownik się zwalnia?
Jedną z ciemniejszych stron prowadzenia firmy jest moment, w którym kluczowy pracownik oznajmia, że odchodzi i zmienia pracę. – Jak szukać i znaleźć idealnego kandydata?
Prelegent: Kamila Wrocińska