Program konferencji

1. „Pod latarnią zwykle najciemniej”

Co ja wiem o swoim biznesie – czyli zaglądamy do Wąskich gardeł.
Panel w którym wskażemy kilka wrażliwych  punktów w przedsiębiorstwie, które pomijamy, pozostawiamy bez kontroli, a które mogą nam zaszkodzić.

Prelegent: Aldona Talaga-Działocha

2. Prawo pracy po STRONIE SZEFA – Niemożliwe? A jednak.

Na podstawie doświadczeń prawników, wyroków sądowych i namacalnych faktów pokażemy, że szef  też ma  swoje prawa.

Prelegent: Martyna Lipke-Gawronek

3. „Jemy oczami, piękna potrawa z założenia smakuje lepiej”.

Jak Cię widzą tak Cię oceniają – potem dopiero próbują .

Życie w realu coraz mniej realne, pierwszy kontakt to internet , strona, sklep –powiemy  jak pokazać się od najlepszej strony .

Prelegent:  Iwona Hartwig

4. „Kto jest prawdziwym właścicielem Twojej  marki”

Drogi Przedsiębiorco, budując potencjał swojej marki, budujesz swoją pozycję na rynku, to oczywiste. A gdybym Ci powiedziała, że budujesz nie dla siebie? Co, jeśli nie Ty jesteś właścicielem swojej marki? Konsekwencje braku świadomości w kontekście prawnej ochrony marki.

 

Prelegent: Katarzyna Kędzierska

5. „Na początku był chaos”

Jaką jesteś marką?  Świadomość marki .

Budowanie marki osobistej jest dla każdego. Pokażemy Ci, jak budować na solidnych fundamentach .Podczas spotkania dowiemy się jak budować siebie i wizerunek swojej marki, tak by stawała się szlachetna i ceniona przez Ciebie samą, Twoich odbiorców, Twoje otoczenie.

Prelegent:  Ewa Czertak

6. Twój kluczowy pracownik się zwalnia?

Jedną z ciemniejszych stron prowadzenia firmy jest moment, w którym kluczowy pracownik oznajmia, że odchodzi i zmienia pracę. – Jak szukać i znaleźć idealnego kandydata?

Prelegent:  Kamila Wrocińska